Termenul de retragere
Aveți dreptul de a vă retrage din acest contract în termen de 14 zile calendaristice de la data livrării produselor, respectiv din ziua în care dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, și care a fost indicată de Dumneavoastră pentru primirea produselor comandate de dvs, intră în posesia fizică a produselor.
În cazul în care Dumneavoastră ați comandat printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat, termenul de 14 zile calendaristice prevăzut mai sus începe să curgă din ziua în care Dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, și care a fost indicată de Dumneavoastră pentru primirea produselor comandate de dvs, intră în posesia fizică a ultimului produs.
În cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, termenul de 14 zile calendaristice prevăzut mai sus începe să curgă din ziua în care Dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, și care a fost indicată de Dumneavoastră pentru primirea produsului comandat de dvs, intră în posesia fizică a ultimului produs sau a ultimei piese.
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.
Pentru exercitarea dreptului de retragere, nu este necesar să vă justificați decizia de retragere.
Condițiile de retur
Pentru produsele vândute și expediate de CLARFON S.A. prin platforma www.eauditiv.ro:
- Produsele pe care le returnați trebuie să fie în aceeași stare în care le-ați primit și însoțite de accesoriile/cadourile cu care au fost livrate.
- Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
- Bateriile se pot returna numai dacă sunt sigilate.
Produse care nu sunt acceptate la retur:
- Nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă produsele de tip „in ear” (intraauriculare) care au fost desigilate, indiferent dacă acestea au fost sau nu utilizate după desigilare (conform art. 16 lit. e din OUG 34/2014);
- Nu se acceptă returul pentru produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, inclusiv asupra ambalajelor;
- Nu se acceptă returul pentru produsele cărora le lipsesc accesoriile;
- Nu se acceptă returul pentru produsele care nu au fost returnate însoțite de cadourile cu care au fost livrate.
Exercitarea dreptului de retragere
Se face prin comunicarea, în mod obligatoriu, către societatea Clarfon S.A. a unei informări scrise cu privire la decizia dvs de retragere din acest contract, utilizând una dintre următoarele variante:
- prin completarea și transmiterea în format electronic pe site-ul nostru eauditiv.ro a formularului de retur pe care îl găsiți la secțiunea Politica de retur (https://eauditiv.ro/politica-de-retur/) Dacă folosiți această opțiune, vă vom transmite fără întârziere pe e-mail confirmarea de primire a cererii de retragere.
- prin orice altă declarație neechivocă prin care să vă exprimați dreptul de retragere din contract comunicate prin una din următoarele modalități:
- prin e-mail la adresa comenzi@clarfon.ro
- prin poștă/curier la adresa: Str. Slt. Sld. Zaharia, nr. 22, sector 1, București, destinatar Clarfon S.A.).
În cazul în care optați pentru transmiterea declarației de retragere prin e-mail sau poștă/curier, aceasta trebuie să conțină următoarele informații:
- Numele și prenumele dumneavoastră
- Adresa și e-mailul dumneavoastră
- Telefonul
- ID Comandă
- Data comenzii
- Data primirii comenzii
- Contul IBAN în care doriți returnarea banilor cu nr. ..…. deschis pe numele … la banca ….
- Semnătura dumneavoastră și data
În formularul de retur disponibil pe site-ul eauditiv.ro, aveți posibilitatea de a alege una dintre opțiunile de rambursare a sumei plătite la cumpărare:
- în contul bancar din care s-a efectuat plata inițială
- dacă nu aveți card bancar, în contul bancar al unui terț, pe care îl veți trece în formularul de retur
Returnarea produselor
Se va face prin curier la adresa CLARFON S.A., Str. Slt. Sld. Zaharia, nr. 22, sector 1, București, de luni până vineri, între orele 9-17.30.
Expedierea produselor trebuie realizată fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă bunurile sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
După ce produsele ajung la noi, vor fi verificate și evaluate. După evaluare, va fi soluționată fișa de retur.
Vă rugăm ca la restituirea produselor să utilizați ambalajul extern în care le-ați primit sau cel puțin ambalaje similare, care să asigure integritatea produselor pe toată durata transportului. În caz contrar și dacă aceasta conduce la deteriorarea produselor, vom fi nevoiți să refuzăm restituirea sumelor avansate de dvs, iar produsele vă vor fi înapoiate, pe cheltuiala dvs, despre această decizie urmând să vă informăm imediat.
Consecințele retragerii
În cazul în care vă veți exercita dreptul de retragere, Dumneavoastră veți suporta costurile directe legate de returnarea produselor.
Totodată, sunteți responsabil în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
CLARFON S.A. se obligă să restituie clientului sumele încasate drept plată pentru produsele returnate, în termen de maxim 14 zile de la data retragerii clientului din contract, cu respectarea prevederilor de mai sus.
Facem precizarea că societatea CLARFON S.A. nu va rambursa costurile de livrare.
Rambursarea se va efectua prin virament bancar, indiferent de modalitatea folosită pentru tranzacția inițială; nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Dacă ați trimis înapoi unul sau mai multe produse și ați cerut să primiți banii înapoi, îi veți primi pe cardul de pe care s-a făcut plata, în 2-3 zile lucrătoare de la soluționarea fișei de retur. Ce trebuie să știți este ca acest proces poate dura până la 14 zile, deoarece include ridicarea produsului, evaluarea lui din punct de vedere tehnic și estetic și procesarea restituirii.
Dacă nu aveți card bancar, banii pot fi restituiți într-un cont bancar terț, pe care îl veți trece în formularul de retur.
Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.